Regnskap
Med flere digitale verktøy og nye måter å kommuisere på, har hverdagen for en regnskapsfører forandret seg mye de siste årene.
Målet er å registrere hver transaksjon bare en gang
Mange av våre kunder ønsker selv å gjøre ulike oppgaver knyttet til økonomi. Data fra disse oppgavene ønsker vi å ta inn i regnskapet, uten å måtte registrere de på nytt.
Hemmligheten ligger i flyten
En god arbeidsdeling mellom oss som regnskapbyrå og dere som selskap, er avgjørende for effektiv og trygg regnskapsføring. Vi ønsker å være en ressurs for våre kunder, der vi kan gi nyttig økonomisk informasjon og råd for å bedre virksomhetens drift.
Hva består et regnskapsoppdrag av?
Et regnskapsoppdrag består ofte av en eller flere av disse oppgavene:
- Bokføring
- Utfakturering
- Innbetalinger og purringer
- Fakturamottak
- Remittering (betaling av regninger)
- Lønnskjøringer
- Årsregnskap
- Ligningspapirer
Vi dekker hele spekteret i forhold til oppgavene over. For noen selskap tar vi oss av hele økonomifunksjonen, for andre har vi funnet frem til en hensiktsmessig arbeidsdeling.